zondag 14 oktober 2012

Designteam Sigrid

Vandaag stelt Sigrid Klingenberg zich voor.

Het is nu mijn beurt om me voor te stellen. Mijn naam is Sigrid Klingenberg en sinds eind 2005 zit ik in het team van Marianne Design. Daarom maak ik vaak kaarten waarbij ik dan hun produkten gebruik. En zo kwamen ook de snoezige Snoesjes op mijn pad. Inmiddels zijn er heel veel verschillende stempels en knipvellen van de Snoesjes uitgekomen dus voor elke gelegenheid is er wel eentje te vinden. Verder hou ik heel veel van lezen en ben ik heel geregeld in de sportschool te vinden voor zuma of een andere les.

Mijn kaart


stempel: Snoesje HM9445
design paper: pretty papers bloc Christmas Wishes PK9087
creatables: lace LR0161, tree LR0203, fence LR0205, ivy LR0206, leaves LR0244
paper flowers, linnen rope, vintage lace

Sigrid

You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!