zaterdag 18 juli 2015

Zomer candy!

De Snoesjes gaan op vakantie....om van de zon te genieten! Voordat ze gaan hebben ze nog een leuke zomer candy voor jullie! 

Twee nieuwe stempels met een leuke golden oldie aan NLse Kerststempels de CS0854 die weer opnieuw is uitgebracht.


 Also Snoesjes fans outside the Netherlands are welcome to try to win the Candy.
We will replace the Dutch sentiment stamp set with another English language Christmas stamp set.


Om kans te maken op deze prijs plaats je een reactie op dit bericht. Sla ook even de "Fan" - button rechts in het menu op en laat zien dat jij het Snoesjes blog volgt. 

Voor nu wensen we jullie een hele fijne vakantie en 17 augustus zijn we weer terug, we maken dan ook de winnaar bekend.

41 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie toegewenst. veel succes en tot in augustus.
    Wel een leuk idee dat je met deze candy de vakantie gaat starten. hele mooie stempels!
    Dank je wel voor deze kans, Ik waag ook een gokje.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gezellige vakantie. Wat leuk dat jullie dat jullie iets moois weggaan geven ik doe graag mee. Ik blijf snoesjes leuk vinden op de kaarten. Tot na de vakantie Groeten Trijntje,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk een zomer Candy! Leuk om de vakantie mee te beginnen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie zomer candy geven jullie weg.
    en wat zijn de stempels weer leuk. zeker om weer mooie kaarten mee te maken.
    ik doe graag mee om een gokje te wagen.
    een hele fijne vakantie toe gewenst en tot na de vakantie. om weer jullie leuke kaarten te bewonderen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave winterse zomercandy geven jullie weg. Superleuk! Ik waag graag een kansje en wil iedereen ook een fijne vakantie wensen!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele fijne vakantie allemaal en een mooie zomer candy, dank je wel voor de kans.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijne vakantie ook voor jullie allemaal, mooie candy, ik doe graag mee! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is wel echt feest bij Snoesje!! Eerst een super leuke digi om mee te nemen en nu deze schattige candy....dank je wel!!

    Fijne welverdiende vakantie allemaal, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van jullie welverdiende vakantie.
    Mooie candy, ik doe graag mee.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke zomercandy, doe graag mee, wens jullie allen een hele fijn vakantie en kom uitgerust weer terug...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een verwennerij weer! fijne vakantie allemaal!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige candy, ik wens iedereen ook een fijne vakantie.
    De button staat al heel lang op mijn blog. Kijk graag naar de voorbeelden hier. Heb nog vele snoesjes knipvellen liggen, ze blijven mooi!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke stempels geven jullie weg !!! Bedankt voor deze kans. Graag wens ik iedereen een heel leuke vakantie toe !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gave stempels
    ja wie wil die nu niet winnen
    ik doe graag mee
    de fan button staat al heel lang op mijn blog
    kom ook graag kijken om ideeën op te doen
    natuurlijk wens ik jullie ook een hele fijne vakantie
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie zomercandy, ik doe graag mee. Ook wil ik iedereen een prettige vakantie toewensen.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk - leuk - leuk
    Fijne vakantie iedereen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke candy ...daar doe ik graag aan mee.
    Wens jullie ook een hele fijne vakantie
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zeg: Gave Candy!!!!!
    Graag doe ik mee!
    Voor jullie allemaal ook alvast een hele fijne vakantie!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke candy. Hier waag ik graag mijn kansje voor. Snoesjes zijn zo'n superleuke plaatjes om mee te werken. Ze vrolijken elk kaartje op! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat een leuke candy
    doe graag mee allemaal een fijne vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toffe candy! Daar doe ik graag aan mee! Dankjewel!
    Momenteel kan ik geen foto's plaatsen op mijn blog, zodra het weer lukt plaats ik de snoesjesbutton ook op mijn blog!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke candy.
    Hele fijne vakantie allemaal.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wens het hele snoesje team een hele fijne vakantie.
    Onze vakantie zit er al op en dat is helemaal niet erg want hierdoor kan ik meedoen aan deze zomer-candy ;-)
    Ik had de button al op mijn blog al staan de fan buttons een beetje verstopt op : http://pleasurebypeet.blogspot.nl/p/fan-van.html

    Lieve groet en tot na jullie vakantie!

    Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een hele leuke candy, ik doe graag mee!
    Allemaal een fijne vakantie...

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave Candy!! Deze wil ik heel graag winnen...dus ik doe mee!! in ieder geval bedankt voor de geboden kans hierop!! Allemaal een hele fijne vakantie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super gave zomer-candy geven jullie weg,
    daar wil ik wel een kansje op wagen.
    Allemaal een fijne vakantie.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supergave zomercandy. Ik doe graag mee. Ben allang fan....dus de button staat erop! Fijne zomer!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke candy. Ook ik waag graag een kansje. De button staat al een tijdje op mijn blog te pronken. Fijne vakantie nog.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke candy.
    Ik doe graag mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This Candy arrives just in time to start preparing Christmas Cards for this year. Thank you for giving everyone a chance to win :-)
    Groetjes, Ingrid
    Canada

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thank you for this wonderful candy.
    Nadja from Germany

    BeantwoordenVerwijderen
  32. How wonderful Candy!
    Marjut from Finland

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke Candy, de fanbutton staat al op mijn blog. De zeventiende ben ik nog op vakantie dus dat wordt spannend bij het thuiskomen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een ontzettend leuke candy! Natuurlijk is de button al vanaf het begin van mijn blog op mijn site te vinden, want waar vindt je anders zulke vrolijke plaatjes? :) Geniet van de vakantie en tot de volgende Snoezige-kaartjes!

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. das sind so süße Stempel!
    Ich bin jetzt ein neuer Follower und in meiner Sidebar habe ich dein Candy verlinkt!
    Vielen Dank für die Chance und noch weiterhin schöne Urlaubstage!
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. These stamps are just sooo cute, and I´ll be crossing everything possible here now.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuek zomercandy , ik doe graag mee en
    heb de button op mijn blog gezet en ben volger .
    Fijne zomervakantie ...Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wonderful Candy! Greetings from Poland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Have a nice holliday. My just ended. I am follower on Official MD blog, but unfortunately here I cant activated the buton.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  40. What a fantastic candy! I love these designs. I am follower and have pressed the follow button. Creative Blessings, Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow, gorgeous candy! I am a total fan of Marianne Design. Thanks for the chance to win! I really would love to win it! I have my fingers crossed.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen